Een gevarieerde portefeuille van...

TEVREDEN KLANTEN

AutoMedium kan prat gaan op een gevarieerde klantenportefeuille van enerzijds auto-invoerders, toeleveranciers, leasemaatschappijen of andere ondernemingen die actief zijn in de autobranche, en anderzijds uitgeverijen, mediabedrijven en communicatiebureaus. Deze onestopshop, die werd opgericht op 11 januari 2016, is ontsproten aan de jarenlange en vruchtbare samenwerking tussen het algemene communicatiebureau Demets Taal & Media BVBA en het automotive vertaal- en copywritingbureau Words in Gear BVBA. Op 1 april 2016 werd de automotive portefeuille van Words in Gear integraal overgenomen door AutoMedium.

GESTAGE GROEI

AutoMedium is het eerste en enige full service contentbureau in België dat is gespecialiseerd in de creatie, bewerking én vertaling van kwalitatief hoogwaardige automotive content. Na een succesvol startjaar blijft AutoMedium maar groeien, mede dankzij allerlei nieuwe projecten zoals de Belgische editie van het Nederlandse vakblad Aftersales Magazine. Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor de productie van informatieve of commerciële content over de autosector en aanverwante thema’s (zoals lifestyle, mobiliteit en toerisme)? Aarzel dan niet om met ons contact op te nemen voor meer informatie.

  • Aftersales Magazine
  • Alcopa
  • Artex
  • Audi
  • Autobuzz.be
  • AutoGids
  • Autorola
  • Bentley
  • Bugatti
  • Buro N11 (NL)
  • D’Ieteren
  • Effective Media
  • Fleet.be
  • Ford
  • Groep Bruyninx
  • Hyundai
  • Isuzu
  • Lamborghini
  • link2fleet
  • Mazda
  • Mitsubishi
  • Porsche
  • Produpress
  • Seat
  • Skoda
  • SsangYong
  • Suzuki
  • VAB
  • Volkswagen
© AutoMedium 2019